Maagdenburgstraat 32A, Deventer

Klantverhalen

Wat zij zeggen

Klantverhalen

Bekijk hier onze klantverhalen; video’s waarin  we de schijnwerpers richten op de belangrijkste personen binnen ons bedrijf: onze klanten! 

Benieuwd naar hoe onze producten en diensten het verschil maken bij bedrijven in de maakindrustrie? Nou, je bent op de juiste plek beland! Hier delen we eerlijke verhalen rechtstreeks van onze klanten.

Of het nu gaat om het overwinnen van technologische uitdagingen, het bereiken van zakelijke doelen of gewoon het verbeteren van de dagelijkse routines, onze klanten zijn de drijvende kracht achter ons succes. Hun ervaringen zijn de ultieme bevestiging dat we op de goede weg zijn.

MCA Lineair Motion Robotics

Waarom KKB en MCA al 14 jaar trouwe partners zijn.

Het verhaal wat ik hou is echt zo, het is geen marketing, geen leuk praatje, niet omdat we een goede relatie hebben, het is gewoon echt. Werken met hun is echt heel prettig.

TechNikkels

Het meedenken van KKB is de basis van onze sterke relatie.

“KKB is een belangrijke leverancier voor ons en ook een gewaardeerde leverancier. En gewaardeerd omdat ze mee willen denken in ‘hoe maak je nou het werk’.”

Hoe kunnen we jou helpen?

01. OPDRACHT

Aan de basis van een KKB-order ligt een technische tekening en de opdracht-bevestiging met gegevens als prijs, levertermijn, specificaties en toleranties.

02. PROGRAMMEREN

De tekening (PDF of STEP-file) wordt ingevoerd voor toepassing in het CNC-bewerkingscentrum, inclusief opgegeven specificaties en toleranties.

03. VERSPANEN

Het KKB-team draait en/of freest het basismateriaal tot kwaliteitsproduct. Een kwaliteitscontrole rondt het verspaningsproces af.

04. OPPERVLAKTE-BEHANDELING

Indien van toepassing wordt bij het product een oppervlaktebehandeling uitgevoerd (in- of extern).

05. VERZENDING

Het eindproduct wordt zorgvuldig verpakt en geleverd binnen de afgesproken levertermijn.